Jij wilt verkopen? Wij zijn dé makelaar in regio Amsterdam, Haarlemmermeer en Haarlem. Wat doe jij? Helemaal niets! Wij regelen alles voor je. Alle diensten die je van een makelaar gewend bent met heldere en transparante afspraken..
gratis waarde opname
alle diensten die je van een makelaar verwacht
geen verborgen agenda
uitgebreide biedingsanalyse, voor de juiste verkoopprijs
no cure no pay.
tarief
vanaf 0,5% van de verkoopwaarde excl. btw
uurtarief kan ook
van € 150,= excl. btw
startpakket
vanaf € 475,=; professionele fotografie, meetrapport en plattegronden én natuurlijk de plaatsing van je pand pf bedrijf op Funda en diverse websites en social media.
Voordelen bij Pandeo:
■ specifiek kennis en diensten zoals bemiddeling, data, taxatie, en bouwkundige inspectie ■ besparing op kosten en tijd ■ bouwkundige beoordeling zowel binnen als buiten, omdat we een eigen bouwkundige afdeling hebben ■ uw vaste makelaar. U wordt begeleid door een gecertificeerde makelaar/taxateur die gedurende het hele proces uw vaste contactpersoon is. Deze bespreekt met u de hele onderhandelingsfase. Namens u zal hij onderhandelen.
stappenplan
stap 1
Eerst maken we samen kennis: ■ dit kan zijn op de locatie of online. Je geeft aan wat je verkoop- en aankoopwensen zijn, we bekijken de actuele markt en wat zijn de mogelijkheden. Alles wordt duidelijk overzichtelijk vastgelegd.
stap 2
Bedrijf/Pand opname: ■ afspraak maken om bedrijf/pand of vastgoedobject te inspecteren (wij zijn in het metropoolregio Amsterdam goed bekend met de buurten) ■ inspecteren van de bouwkundige staat van pand en bepalen van de courant- en geschiktheid ■ juridisch dossier aanmaken adviseren inzake juridische aspecten ■ controle van eigendomsstukken ■ last but not least; de verkoop- en tactiek strategie en de verkoopprijs.
stap 3
Verkoop klaar maken van uw bedrijf/pand, de eerste indruk moet perfect zijn: ■ styling advies ■ een professionele fotograaf wordt ingeschakeld ■ plattegrond met bijbehorende NEN afmeting ■ wervende en heldere verkoop tekst ■ aanmelden op de sites; funda, jaap, huislijn, social media enz
stap 4
Bezichtigingen: ■ afspraken inplannen (ruim van te voren worden die aan u gemeld) ■ wij leiden mensen rond ■ alles wordt aan u gerapporteerd.
stap 5
Onderhandelen: ■ bespreking van de biedingen ■ beoordelen in zake hoogte en moment van de prijs ■ contact onderhouden met de bieders / c.q. kopers ■ eventueel kunt u het volgen via ons biedingssysteem.
stap 6
Contract en juridische afhandeling: ■ documenten opsturen naar de gekozen notaris ■ controleren van de koop- / huurovereenkomst ■ voortgangscontrole en indien noodzakelijk sturing ■ begeleiden van de juridische overdracht en de feitelijke levering ■ overdrachtservice (overschrijvingen nutsvoorzieningen enz).
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.OkNeePrivacybeleid